Land Rover Prikbord

Het meest uitgebreide Land Rover forum en prikbord, hier vind u de meeste Land Rover berichten. Oa over de Series, Defender, Discovery en Range Rover.
Het is nu do 28 maart 2024, 12:24

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 11 jun 2015, 22:43 
Goed, de series 3 heeft een automatische koppeling, een knop op de pook bediening.
De versnelling bak heeft problemen, mijn reserve bak is een 2a bak. Ik heb een vliegwiel vervangen om de 2a frictie plaat en drukgroep te gebruiken, de bak zit weer aangesloten.
de slave cilinder is een nieuwe 2a versie, de master een series 3 cilinder. Zit er verschil in vloeistof dispersie tussen de series 2a en 3 master cilinder? Het spul komt net niet lekker vrij. De bak is verder goed, ik kan rijden door het stompje koppelings pedaal in te trappen. Kan het geheel zoals het is afgesteld worden?
Cheers, Arjan.


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 11 jun 2015, 23:02 
Heb in mijn SIIa ook een SIII-master-cylinder, SIIa gesynchroniseerde bak en drukgroep. Na verwisselen van de slave kwam ik ook net een beetje in de slag tekort, soms wel, soms niet. Ontluchten wou alleen goed door de remolie vanuit de slave naar de master te persen. Heb uiteindelijk een klein slim stukje uit de wing gezaagd ( uit zicht onder de motorkap ) om een beetje makkelijk bij de stelbout op de master te komen. Wil allemaal net.


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr 12 jun 2015, 00:56 
Hallo Janus, ik hoef gelukkig niets te zagen, de wagen is RHD.
de koppeling leiding loopt bijna recht naar beneden.
Ik kan spelen met de stang bij de slave, master en de kabel van de servo. Morgen een dagje klooien met wat bier er bij smiling smiley cheers, Arjan


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 56 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling

LaroPrik.nl is onderdeel van Land Rover Forum en Land Rover Prikbord.

Land Rover Forum, de grootste en gezelligste verzameling Nederlandstalige Land Rover berichten.