Ik heb wat problemen met het schakelen van de LT77 van mijn classic.
Nu heft iemand wel eens aangegeven dat het heel simpel een plaatje vervangen is en dat hij dan weer normaal schakelt.
Even het probleem uitleggen:
De bak schakelt redelijk, maar het lijkt een beetje het ouderwets roeren, wat je wel eens in een volkswagenbus had vroeger.
Van zijn 1 naar twee of van 3 naar twee is het lastigst en het lijkt ook wel of daar iets met de synchronisatie is.
De auto heeft er net 100K op zitten, dus lijkt hij mij nog niet echt versleten.
Is dit nu het plaatje wat mij ooit verteld is, of heb ik andere uitdagingen en moet de bak voor revisie er onderuit?
En als het een plaatje is, welke dan?
Dagelijks leven Discovery 4 2015 (zakelijk)
Range rover P38 4.0 SE 2001 (prive mobiel)
On the road 90 2,5TD 1988
1989 3,5 EFI RRC
In Bewerking 1977 101 FC GS (Assie)
Nog te bewerken 1959 series II 88 PU
Discovery 1995 300TDI voor de sloop
109 1977 V8 Verkocht
1990 3,9 EFI RCC (gedemonteerd)
RRS TDV6 (Verkocht)
Ben