Land Rover Prikbord

Het meest uitgebreide Land Rover forum en prikbord, hier vind u de meeste Land Rover berichten. Oa over de Series, Defender, Discovery en Range Rover.
Het is nu do 28 maart 2024, 14:09

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: war and peace 2015
BerichtGeplaatst: zo 17 mei 2015, 20:00 
Goed, wie gaan er heen? Wij gaan met een 101fc uit Nederland en een 109 met Sankey van uit Lincolnshire naar de show.
als een 101GS eigenaar een rolbeugel nodig heeft, ik heb er een die mee gaat en nog wat spul wat over is om te ruilen of verkoop.
wie onderdelen via famous Four koopt, ik kan het meenemen van de balie naar de show voor een prikkers prijs.
Cheers
Arjan


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: war and peace 2015
BerichtGeplaatst: zo 17 mei 2015, 21:40 
arjan,
Ik geloof dat er weer een plekje was geclaimt om met de 101's samen te staan.
"OK guys, just a note to all those going to War and Peace this year, after speaking to Rex, we have secured the arena for Friday afternoon/evening for a line up gathering of 101's of all variants for a photoshoot. I'll have more details later, so watch this and other space. It would be nice to line up as many 101's as possible and see if we can beat the last W&P line up of 23 vehicles."
er ligt nog een plan klaar om van de zomer naar wales te gaan, ik weet nog niet hoe, wat wanneer en waar.

J.


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: war and peace 2015
BerichtGeplaatst: ma 18 mei 2015, 21:48 
De 101 club stand langs het spoor is verder op het veld dan wij staan.
vorig jaar gaf ik mijn broertje rijles op het veld in de avond, gezellig smiling smiley een zwarte rhd swb met vlaggetjes in de antenne.


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: war and peace 2015
BerichtGeplaatst: ma 18 mei 2015, 22:28 
Quote

vorig jaar gaf ik mijn broertje rijles op het veld in de avond
Dat soort dingen zie ik daar elk jaar en ben het er helemaal niet mee eens. Bedenk dat op het terrein van War and Peace de normale Britse wegen en verkeerswet geldt. Ik ben zelf ook een aantal keer uitgenodigd een YA328, YA134 of een FV436 te rijden. Heb dat vriendelijk afgeslagen. Wil er bovendien niet aan denken dat iemand mijn tent in rijdt als ik lekker lig te pitten of er voor een fikkie zit te stoken in de houtkachel, met een fles Bushmill er bij. Wil dat zeker anderen niet aandoen.

Verder, wat sjeroens aanhaalt, gaat het over een evenementje tijdens het evenement. Zoveel mogelijk 101's tegelijk bij elkaar, deze keer in de Arena, daar waar alle demo's en battles plaatsvinden. In 2011 was er zo een bijenkomst van Lightweights in Beltring, op Medway Overflow.

Dit jaar ben ik er ook weer, met Lightweight en 1/4 ton Polynorm, ergens op Haig Field.

Pike



On the eighth day God created Land Rover.


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: war and peace 2015
BerichtGeplaatst: vr 29 mei 2015, 15:02 
Terecht wat u aanhaalt meneer Pike,
voor mensen zonder rijbewijs geld dat zeker ivm veiligheid.
voor mijn broertje met rijbewijs was rhd en zonder bekrachtigde stuur rem en koppeling wennen. Wat de wagen kan in 2wd en 4wd is een gebied dat hij moet verkennen.mijn 88 S3 vond ik geschikt met de rolkooi mocht hij een fout maken. Rijden in een ya 328 sla ik niet af, ik heb mijn rijbewijs en als er plek is in de arena zal ik zeker rijden.
cheers,
Arjan.


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: war and peace 2015
BerichtGeplaatst: za 30 mei 2015, 09:58 
Gaan ook weer maar de landrovers blijven thuis staan geschorst heb maar een daf ya4440 gekocht hoef je maar 120 euro per jaar voor te betalen


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot], Majestic-12 [Bot] en 68 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling

LaroPrik.nl is onderdeel van Land Rover Forum en Land Rover Prikbord.

Land Rover Forum, de grootste en gezelligste verzameling Nederlandstalige Land Rover berichten.