Land Rover Prikbord

Het meest uitgebreide Land Rover forum en prikbord, hier vind u de meeste Land Rover berichten. Oa over de Series, Defender, Discovery en Range Rover.
Het is nu za 27 apr 2024, 23:22

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Bevrijdingsdag Voorhout
BerichtGeplaatst: vr 17 apr 2015, 16:56 
Beste mensen

Op 5 mei a.s vieren wij in Voorhout de Bevrijdingsfeesten weer groots. Net als in de voorgaande jubilea jaren organiseren wij een intocht met bevrijders en delen wij Zweedswitbrood uit in de vroege ochtend. Ontvangen het Bevrijdingsvuur uit Wageningen. Maken een korte rondrit met kinderen (mits dit mogelijk is). en halen s 'middags Keep Them Rolling binnen (plm. 80 voertuigen) met Schotse band etc. Maar in het overige programma gebruiken wij graag Landrovers of andere voertuigen met een lichte voorkeur voor 'n militaire look, maar iedere aanmelding is welkom. Ik zoek dus nog een aantal voertuigen om dit programma onderdeel rond te maken, het wordt een leuk programma en wij bieden een bescheiden vergoeding. Neem a.u.b even contact met mij op: wim.vink@casema.nl

Namens Oranje Vereniging Voorhout

Willem Vink coördinator
70ste Bevrijdingsdag Voorhout
0252-213474 / 06-514 925 00


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr 17 apr 2015, 17:59 
hmm, als het goed is heb ik vrij, wat is precies de bedoeling? hoe lang? kids meerijden? en wat versta je onder lichte militaire look?(onder de modder?grinning smiley)
is dit acceptabel?

en zou voor de gein ook eens even op 4x4Katwijk of modderpoel zetten.... volgende week op strand terreinrijden, met oa/ div. militaire voertuigenwinking smiley


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 21 apr 2015, 20:27 
Wat is de bedoeling, dat heb ik boven reeds omschreven. Militaire look?? een witte wagen past niet zo goed bij de Nekafs die zijn legergroen. Maar zoals al eerder zeg, wij zijn blij met elke aanmelding.

met groet Willem Vink


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 21 apr 2015, 21:11 
Tja, ik word niet veel wijzer van je omschrijving...


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 23 apr 2015, 14:15 
Sjors. Ik zoek dus voertuigen (landrovers, nekaf, willy, jeep) waar meer dan 2 personen in passen. Een open wagen is een pre, kleur is niet belangrijk, groen heeft 'n voorkeur. Ze gaan met een Doedelzakspeler en een figurant vanaf 08.00 uur rond om zweedswitbrood uit te delen. Vervolgens begeleiding ze gezamenlijk de Bevrijdingsvuur estafetteloop binnen. Aansluitend enkele korte rondjes in het dorp met kinderen. Lunch. nogmaals een korte rondrit. Dan grote Streetparade met uit delen zwaaivlaggentjes incl. muziek en figuranten. Aansluitend vooraf aan grote intocht van de Liberation Tour Bollenstreek (Keep Them Rolling) met plm 80 voertuigen. plm. 16.00 uur vertrek.

met groet Willem Vink 0252-213474


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 23 apr 2015, 16:55 
zet het anders ook even op modderpoel: hoop Volvo's ed......


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 128 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling

LaroPrik.nl is onderdeel van Land Rover Forum en Land Rover Prikbord.

Land Rover Forum, de grootste en gezelligste verzameling Nederlandstalige Land Rover berichten.