Ik heb een tijdje een twee kolomsbrug gehad, die is ideel voor lichtere auto's, maar een LR moet je tillen onder het chassis en dan moet je de armen bijna maximaal uitschuiven
Maakt de boel een stuk minder stabiel.
Ik heb nu een 4 koloms brug en dat werkt een stuk prettiger.
wat ik van een kolomsbruggen gezien heb is dat je een groot deel van de onderkant niet kan bereiken en daar heb je de brug uiteindelijk voor.
verder lijkt het mij met een lr niet echt stabiel, dus geef mij maar een vier koloms brug.
Dagelijks leven Discovery 4 2015 (zakelijk)
Range rover P38 4.0 SE 2001 (prive mobiel)
On the road 90 2,5TD 1988
1989 3,5 EFI RRC
In Bewerking 1977 101 FC GS (Assie)
Nog te bewerken 1959 series II 88 PU
109 1977 V8 Verkocht
1990 3,9 EFI RCC (gedemonteerd)
RRS TDV6 (Verkocht)
Ben