Land Rover Prikbord

Het meest uitgebreide Land Rover forum en prikbord, hier vind u de meeste Land Rover berichten. Oa over de Series, Defender, Discovery en Range Rover.
Het is nu zo 28 apr 2024, 20:53

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Nanocom of Lynx?
BerichtGeplaatst: vr 06 maart 2015, 13:57 
Ik ben van plan om 1 van deze 2 tools aan te schaffen voor mijn D2 TD5. Nu hoor ik van de Lynx ook goede berichten, heeft er hier al iemand ervaring mee?

Gr Rangie
Fun car: Discovery II TD5 HSE
Daily: Peugeot 106

"per aspera ad astra"


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Nanocom of Lynx?
BerichtGeplaatst: za 07 maart 2015, 13:56 
Ik heb een nanocom evolution voor de defender. De lynx ziet er wel goed uit. Maar moest je die niet in combinatie met een laptop gebruiken? Ik heb de nanocom vaak tegen de de voorruit geplakt in een houdertje. Weet niet of de lynx daar voor zo geschikt is. Vergelijken is voor mij dus moeilijk/ onmogelijk.
Probeer het eens op een engels forum er zullen daar vast wel gebruikers/ ervaringen zijn.

Groet Jan


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Nanocom of Lynx?
BerichtGeplaatst: zo 08 maart 2015, 12:01 
De lynx is Windows gestuurd. En kun je idd met de laptop gebruiken. Uiteraard is dit ook mogelijk met een tablet tegen de voorruit. Dan kun je ook live data zien. Gaat mij erom wat je met de 1 wel, en met de ander niet kunt. Welke is het makkelijkste te bedienen.
Op de div fora in GB en in NL geeft een ieder de voorkeur aan de nanocom. Hoofdzakelijk omdat deze al wat langer mee draait, en bekender is.


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Nanocom of Lynx?
BerichtGeplaatst: zo 08 maart 2015, 13:44 
Met de nanocom kun je het zelfde als de dealer met testbook of T4. Mits je de juiste licensie erbij koopt. Hoe dat bij de lynx is weet ik niet. Ook een voordeel van de nanocom is dat je hem op elke willekeurige landrover kunt gebruiken. In tegenstelling tot de hawkeye welke chassis nummer gebonden is. Weet niet hoe dit bij de Lynx is. Maar met de nanocom doe zeker een goede aankoop welke zeker alles kan wat je zou willen. Ook hebben ze licensies voor de P38, puma defender en RRS en disco 3/4. Dus wil je in de toekomst nog wat anders dan is je naoncom al in bezit.

Groet Jan


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Nanocom of Lynx?
BerichtGeplaatst: zo 08 maart 2015, 20:30 
denk dat het idd de nanocom word. Er is een stuk meer over te vinden omdat het meer gebruikers heeft.
Volgens mij is deze er ook in NL uitvoering, ook wel handig thumbs up waar kan ik deze het beste van betrekken? prijzen zijn over het algemeen het zelfde bij verschillende aanbieders?

Gr Rangie
Fun car: Discovery II TD5 HSE
Daily: Peugeot 106

"per aspera ad astra"


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Nanocom of Lynx?
BerichtGeplaatst: zo 08 maart 2015, 22:41 
zojuist besteld, nanocom evo2 met raamhouder thumbs up

Gr Rangie
Fun car: Discovery II TD5 HSE
Daily: Peugeot 106

"per aspera ad astra"


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Nanocom of Lynx?
BerichtGeplaatst: ma 09 maart 2015, 12:23 
Bij blackbox solutions?

Ik weet niet waar je zit maar ik zit in het noorden. Omg Leeuwarden. En je mag altijd even komen proberen


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Nanocom of Lynx?
BerichtGeplaatst: ma 09 maart 2015, 14:00 
Ik zit tevens in het hoge noorden, omgeving groningen thumbs up
Proberen zal ik op mijn eigen LR kunnen doen, maar als er nog iemand is de me de kneepjes kan en wil leren hot smiley

Gr Rangie
Fun car: Discovery II TD5 HSE
Daily: Peugeot 106

"per aspera ad astra"


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 127 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling

LaroPrik.nl is onderdeel van Land Rover Forum en Land Rover Prikbord.

Land Rover Forum, de grootste en gezelligste verzameling Nederlandstalige Land Rover berichten.