Haha, problemen, tsja die zullen er ook zijn, maar ik denk dat er meer problemen zijn met datgene waar ik op heb zitten broeden tijdens het verplichte winter reces.
Aansluitpunten compressor (gekregen van dochterlief), Bumperlier, gekregen van kerst(vrouwtje en dochter) en dus op de lierbumper, maar de besturing waterdicht onder de linker wing, bediening ook op het dashboard, afstandbediening via stekker in de Grill, motortoerental verhoging bij het naar binnen winchen (servomotortje), zodat de accu wat wordt bijgepompt, een zwaardere dynamo (Ford 75 Ampere denk ik zelf).
Motor, versnellingsbak en tussenbak olie vervangen en DiTOIL toevoegen.
Verbouwen watercircuit kachel met een regelklep van een Ford Transit/Ka (laat het water door de kachel of stuurt het meteen terug)
Hemel bekleden met Egg-board schuim
Outriggers vervangen
Cross-member voorlopig even Patchen
USB aansluitpuntjes bij de spiegel voor de Action camera, bevestigingspunt voor de Actioncamera onder achter de lierbumper, voor shoot's van de vooras,
Me lijkt dat dit voldoende problemen zal opleveren
, maar daar hebben we hem voor dacht ik zo.
Ik ben nu bezig met het schema netjes op te tekenen voor de lier en alles wat erbij hoort, dat kun je binnen doen
.
Groeten en sleutel ze,
Jos
Lacht in onze tweede auto "Overgangsregeling" Ninety V8 1986. The best "Who cares" MPG Car in Town.
Onze derde auto: Mazda MX-5 Black Nardi Torino, "The Original Roadster". En onze "Leasehond LaroJack".
2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 07/02/2015 18:08 door Jos Daalmans.