Land Rover Prikbord

Het meest uitgebreide Land Rover forum en prikbord, hier vind u de meeste Land Rover berichten. Oa over de Series, Defender, Discovery en Range Rover.
Het is nu zo 28 apr 2024, 15:52

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 05 feb 2015, 22:03 
Goed, gisteren was het dan zo ver, richting Amsterdam gereden met Rolandrover en Annie (waarvoor dank) om de disco te halen.
Keurige wagen, volledig gedocumenteerd vanaf de 1e km! de wagen stond al even stil (1.5 jaar) maar lekker binnen gestald, warm en droog.

Misschien wel een beetje te droog??? na een half uurtje rijden scheurde de olieleiding thv de automaatbak koeler.
Dit was rond 11.00 uur.
Om een heeeeeel lang verhaal kort te maken, ben ik naar de ANWB werkplaats gebracht, waar ik de heren keurig heb verteld wat voor bak het betreft en welke olie daarin moest.
deze olie hadden ze wel! 2 liter thumbs down waarop mijn reactie, haal er nog maar een stuk of 10!
Na een half uurtje komt de monteur naar me toe e vraagt me waar de peilstok of vulopening zit confused smiley
uiteindelijk zelf de werkplaats in gegaan en aangewezen waar ie gevuld moest worden. Ben er ook maar bij gebleven, na 1.5 liter dachten ze dat ie vol was, tot ik de wagen startte smoking smiley toen kon er nog 5 liter bij.
Uiteindelijk rond 18.00 uur daar weer vandaan gereden. HEERLIJK fijne wagen hoor! als ie rijdt grinning smiley
Er komen uiteraard nieuwe slangen op, verder lijkt alles top.

Gr Rangie
Fun car: Discovery II TD5 HSE
Daily: Peugeot 106

"per aspera ad astra"


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr 06 feb 2015, 12:14 
Ach je kunt het die mannen ook niet kwalijk nemen. Je kunt niet alles weten. Ze hebben waarschijnlijk ook liever geen land Rover binnen staan. Maar ik wens je veel plezier met de Disco, zet er lekker verse leidingen op, kijk ook even naar de rest van je slangen en naar de afvoer van je airco condenswater! Die druppelt precies boven de selector switch als ie nog niet vervangen is....


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr 06 feb 2015, 20:41 
Goede tip Bart! dank je. Tankje stuur ik op thumbs up mail me je adres even, kosten zijn voor mij. stuur jij dat andere onderdeeldeel dan terug? smileys with beer
Mijn mail adres heb je? rangie.defender apeding gmail.com

Gr Rangie
Fun car: Discovery II TD5 HSE
Daily: Peugeot 106

"per aspera ad astra"


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za 07 feb 2015, 12:21 
Slangen van de stuurbekrachtigingspomp ook gelijk vervangen als je toch bezig gaat. Die worden poreus op den duur.

Maar zonder foto's geloven we je natuurlijk niet XD.

Marijn & Simba & Serious & Optimus

Since I've got my Land Rover, my other car needs therapy.




Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 120 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling

LaroPrik.nl is onderdeel van Land Rover Forum en Land Rover Prikbord.

Land Rover Forum, de grootste en gezelligste verzameling Nederlandstalige Land Rover berichten.