Land Rover Prikbord

Het meest uitgebreide Land Rover forum en prikbord, hier vind u de meeste Land Rover berichten. Oa over de Series, Defender, Discovery en Range Rover.
Het is nu vr 29 maart 2024, 00:20

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 25 dec 2014, 11:41 
hoi.
ik ben altijd erg nieuwschierig welke mensen nou zon wagen kopen die op marktplaats staan.
neem nou die groene 5 drs, klopt van geen meter en verbergt ook het kenteken nog eens.
en die blauwe......geheel orgineel......tja.......volgens mij horen de zijramen er al niet in, ..........geheel orgineel....hahhahaha.
laat me eens weten welke mensen hier nou ingetrapt zijn.
bedankt.


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 25 dec 2014, 11:52 
Stuur 's een link Esther. Vindt dat zelf ook altijd wel leuk. Je bent wel heel voorbarig om te zeggen dat ze omgeklopt zijn. Ik heb verschillende Discovery's op een oud chassis gebouwd en ook softdash range rovers, én RDW goed gekeurd!!


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 25 dec 2014, 12:41 
Ja vooral een " LSE " op een 1975 chassis ehhhhhhhh.........dan een 4 deurs uit 1980 en een 3.9 en een minimaal 87 of 88 koets......benieuwd wat de RDW er van vindt.
Voor een geheel originele auto betaal je de hoofdprijs, zeker als de geschiedenis op papier helemaal aantoonbaar in orde is.

RRC '86 V8


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 25 dec 2014, 13:07 
Hee, wat leuk.. mijn allereerste Land Rover staat te koop op Marktplaats:RRC 1971

Ik had hem moeten houden.. hij is flink in waarde gestegen..

Zo zag hij er bij mij in 2006 uit:





1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 25/12/2014 12:22 door Paul Stroink, One-Ten.nl.


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 25 dec 2014, 13:13 
ehm Paul,

als ik die link klik, krijg ik gelijk bericht dat mijn e-mail is verstuurd ???
Fenna


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 25 dec 2014, 14:24 
Haha, ja nu heb je hem gekocht :-)
Ik heb het al aangepast.. ik had hem een linkje gestuurd naar wat foto's van deze auto van toen ik hem had en daarna de link hier geplaatst. Kennelijk onthoudt marktplaats dat. Hopelijk heeft die man nu niet een heleboel mails gehad, maar ik denk het niet.


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 25 dec 2014, 14:37 
Hoi Esther,

Zolang de overheid ruim €2.500,- MRB per jaar blijft vragen (zonder ook maar 1 km te rijden) blijven mensen deze auto's kopen/ombouwen. De liefde voor het (betaalbaar) kunnen blijven rijden van deze klassiekers is groter dan het "RDW-fuik-risico" met alle gevolgen van dien.

Ik vind het in ieder geval fantastisch om zo nu en dan een rijdende RRC tegen te komen, of ie nu "klopt" of niet. (proostende smiley's). Ook al ben ik vaak de enige haha...:-p

Gr.

Stefan

RRC Vogue SE 3.9 EFI '90




Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 25 dec 2014, 18:49 
Dat is zeker een mooie range rover.
Ik had ooit de kans om een gele twee deurs te kopen, met wat werk... Geld liet het toen niet toe, een 101fc kocht ik net daarvoor.
De ex van mijn vrouw wou zijn vier deurs ruilen tegen mijn lightweight, drie uur gereden om hem te bekijken en de wiel bakken waren rot, de voetenbakken hadden verkeersbord er overheen gepopt.
Jammer, de nederlandse range rover club bestaat uit goede mensen om mee om te gaan, ik heb samen met mijn vader in de 101 vaak op billing bij hun gekampeerd met toestemming.
Misshien, ooit als ik de juiste tegenkom... Dan krijg ik maar ruzie met mijn vrouw smiling smiley


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 28 dec 2014, 01:02 
Tja, de mijne staat ook weg te keijnen op t erf, wachtend totdat ik het LPG er maar uit heb gehaald en dan mssn weer eens de weg op.....
Niet zo lang geleden gekocht voor 10 en nu een nulletje minder waard dus wegdoen is ook zonde.

John_90_130_RRC-RIP


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 28 dec 2014, 10:57 
Misschien een tip om die wegkwijnende auto af en toe een maand te ontschorsen en voor de volle mep op gas te rijden, beter voor de auto en al omtellend leert dat als je bijv. 1000 km per maand rijdt (zelf zit ik daar ongeveer op), het volgende gebeurt. Schorsen normale auto 25, 1000 km gas a 1/5 = 200 liter a 0,30 (ik woon vlak bij grens) =60 euro en 1/6 benzine is 166 liter a 1,28 = 212 euro. levert op verschil in brandstof 152 en schorsen reguliere auto -25, zit je op ongeveer 175 euro. aan wb kost auto 213 euro per maand, betekend bij deze variabelen (limburg, grens, 110, gas, 1000km, 1/5lpg, 1/6benz ) dat je voor 35 euro per maand meer de auto gewoon op gas kunt blijven rijden, voordeel is ook nog dat je dan kunt spelen in de dec, jan en feb maand en dat bij meer dan 1000 km het verschil steeds kleiner wordt.
Snap dat het allemaal suboptimaal is, maar het zou een oplossing kunnen zijn die ikzelf in ieder geval ga doen. Op deze manier ook maand op vakantie, dan haal je het qua brandstof dik en dun er uit. Je moet wel qua schorsen en ontschorsen binnen de regeltjes blijven, anders wordt het alsnog duur.


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 49 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling

LaroPrik.nl is onderdeel van Land Rover Forum en Land Rover Prikbord.

Land Rover Forum, de grootste en gezelligste verzameling Nederlandstalige Land Rover berichten.