Land Rover Prikbord

Het meest uitgebreide Land Rover forum en prikbord, hier vind u de meeste Land Rover berichten. Oa over de Series, Defender, Discovery en Range Rover.
Het is nu do 28 maart 2024, 15:38

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 18 dec 2014, 22:37 
Ik ben nu zo'n 3 jaar besmet met "het virus" en eigenaar van een bijzondere Land Rover, de 88+48.
Hoewel de auto me goed bevalt, fantastisch rijd, verre van spartaans is, goed meekomt met het verkeer en niet stuitert hobbelt en het belangrijkste: niet stuk gaat (ik weet, de goden verzoeken) is de drang om ooit een echte Laro te bezitten toch gegroeid. Het liefst wil ik ooit eigenlijk ook als het kan een v8 (diep in mij schuilt ook een Amerikanen liefhebber, dat geluidje...heerlijk..)

Maar helaas was de portemonnee al enige tijd niet toereikend en hadden andere dingen voorrang. 2e kindje krijgen bijvoorbeeld en al enige tijd waren we op zoek naar een huis buiten, met een ruime tuin en een mooie klusschuur.
Die zoektocht duurde bijna 2 jaar maar zowaar kwam er een woning op ons pad die precies aan al onze eisen voldeed. De woning stond particulier te koop en toen ik de eigenaar belde leek ik zijn stem wel te herkennen. Al snel kwamen we erachter dat we elkaar konden en dat we allebei de Land Rover hobby deelden.

Tijdens de bezichtiging (wij waren eigenlijk al verkocht) vertelde de verkoper een ludieke actie op de prikkers FB gezet te hebben: “een gratis Land Rover bij aankoop van deze woning”. Zelf heb ik geen FB dus ik had dit nooit geweten of gezien. En wat bleek, het was geen grap, het betrof een kogel harde, strakke nagenoeg belasting vrije Land Rover stage one v8 ( en met de huidige benzine prijzen is dat best te doen).. Mijn geluk kon niet op!

Week of wat terug even bij ons nieuwe huis wezen kijken, de eigenaar vroeg of ik de Land Rover even wilde horen. Tuurlijk! De auto stond al 7 maanden stil en het was die dag ijskoud. De startmotor draaide 1 rondje en direct sloegen de 8 pitjes aan. Heerlijk om te horen. Vanaf 31 december zijn we officieel de eigenaren en mag ik er voorlopig alleen op het eigen erf mee rijden, maar toch, beter kun je het nieuwe jaar toch niet beginnen?

Het is een verhaal waar jullie prikkers niks mee kunnen maar gezien al het negatief gezeur op het prikbord de laatste tijd en mijn blijdschap over dit alles wilde ik dit toch even met jullie delen.
Iedereen alvast fijne feestdagen en een goed uit einde!

Rolf.
Land Rover 88+48 en stage one V8



Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 18 dec 2014, 22:46 
thumbs upthumbs up daar worden we blij van

Joep (Laroloos)
Ninety 2.5D County 24-01-1985 - verkocht
Ninety 2.5D County 05-07-1985 - verkocht
Series 3 109 Pick-up 2.6 B 6-cilinder 20-07-1977 - verkocht
Vlijmen



Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 18 dec 2014, 23:11 
Prachtig verhaal Rolf! Ik kan me voorstellen dat je hier heel gelukkig van wordt! Het is heerlijk om een eigen "hut" te hebben en dan ook nog een V8 erbij krijgen, prachtig. Dat is eigenlijk een super-prikkersactie!

Gr, Bart


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 18 dec 2014, 23:18 
En hoe zit het met dat 2e kind dan? oke geen v8 maar wel leuk. :-}

wanneer gaan we proef rijden? 31 december? oke 200mtr heen terug maar toch?

mooi verhaal Rolf, en fijn dat de foto gelukt is, handtekening gedaan?

Sjaak.
109 met 3.3 Nissanmotor en bak.




Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 18 dec 2014, 23:31 
Sorry je hebt gelijk. en 2e kindje, of te wel onze zoon Teun, is nog mooier dan een stage one V8.
En idd in de handtekening geplaatst, is die ook gelijk up to date. Wel ongeveer 2 uur mee bezig geweest, misschien toch eens bij je op computer cursus..

Rolf.
Land Rover 88+48 en stage one V8



Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr 19 dec 2014, 01:01 
Hoi Rolf

Wat een geweldig verhaal !! Dit soort berichten kunnen niet genoeg geplaatst worden. Zo sla je heel wat vliegen in één klap. Wat zal 2015 voor jullie een mooi begin zijn.
Veel geluk en plezier met gezin, huis en Laro

Elbert


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr 19 dec 2014, 02:27 





Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr 19 dec 2014, 13:05 
thumbs up


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr 19 dec 2014, 13:41 
schrik me kapot.....


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 59 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling

LaroPrik.nl is onderdeel van Land Rover Forum en Land Rover Prikbord.

Land Rover Forum, de grootste en gezelligste verzameling Nederlandstalige Land Rover berichten.