Land Rover Prikbord

Het meest uitgebreide Land Rover forum en prikbord, hier vind u de meeste Land Rover berichten. Oa over de Series, Defender, Discovery en Range Rover.
Het is nu do 28 maart 2024, 18:45

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: yes, weer apk
BerichtGeplaatst: ma 15 dec 2014, 16:50 
Jippie, ik mag weer 2 jaar rijden. Nadat ik 2 jaar geleden hele hoge kosten had was ik nu klaar met koplamp stellen en een nieuwe gordel. Maar ja , blijft toch altijd spannend al hou ik hem, zo goed mogelijk bij. Nu de recht zaak van Wouter nog afwachten dan kan ik de belastingcenten weer instoppen waar het hoort, in de Laro.

Groeten, Elbert


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: yes, weer apk
BerichtGeplaatst: do 18 dec 2014, 02:09 
Gefeliciteerd!!!

Richard78

Series III 109 2.25D 1978 Viatora aka Torretje
Freelander 1.8i 2000 Reinaard de vos aka Vosje
Als er genoeg wilskracht is kan alles!




Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: yes, weer apk
BerichtGeplaatst: do 18 dec 2014, 10:43 
voelt altijd weer lekker he?

Sjaak.
109 met 3.3 Nissanmotor en bak.




Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: yes, weer apk
BerichtGeplaatst: do 18 dec 2014, 20:56 
Ik heb mijn eigen 110 TD5 uit 1984 na een jaar stilstand toevallig gisteren ook weer APK gekeurd. Én uit de schorsing gehaald :-( .. Ondanks het enorme bedrag per maand ga ik er toch maar weer een tijdje in rijden want mijn 130 heeft dringend wat groter onderhoud nodig..


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: yes, weer apk
BerichtGeplaatst: do 18 dec 2014, 21:31 
zag je laatst in Markeloooooooo toch redelijk rondhuppelen met je 110




3 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 18/12/2014 19:47 door sjorsboomschors/aka/PP.


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: yes, weer apk
BerichtGeplaatst: do 18 dec 2014, 21:31 
"TD5 uit 1984" ? confused smiley


Vincent | Defender 110 CSW 300 Tdi | Freelander TD4 | 88 Series III V6 (helaas verkocht)



Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: yes, weer apk
BerichtGeplaatst: do 18 dec 2014, 21:43 
Haha, dat was een andere, een 300TDI :-) .. Die trouwens normaal ook niet op de weg komt :-)


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: yes, weer apk
BerichtGeplaatst: do 18 dec 2014, 21:49 
Yes!
Ik heb een 110 stationwagon TD5 uit 1984 en een 110 Softtop TD5 uit 1983. Softtopje is nog geschorst, de station rij ik nu een tijdje in.
De stationwagon komt uit zweden en had ik gekocht met de originele 2,25 dieselmotor er in waar iemand een dikke turbo op geknutseld had. Motor kon daar niet tegen en was totaal versleten. Dus maar een getunede TD5 met 190 PK er ingebouwd als experiment. Was mijn eerste TD5 ombouw. Natuurlijk met R380 en gelijk ook maar de tractiecontrole en de ABS ingebouwd. Al een paar jaar geleden gedaan trouwens. Toen deed ik helaas nog geen restauraties zoals ik nu doe, dus hij heeft geen gegalvaniseerd chassis, schutbord of deuren. Moest daarom eergisteren ook eerst nog twee gaatjes in de achterbalk dichtlassen voor de APK, bah dat ben ik niet meer gewend, laswerk aan vieze oude roestige troep.
Tegen de tijd dat deze 110 weer belastingvrij wordt hoop ik hem helemaal klaar te hebben staan op een nieuw chassis en met alle stalen delen gegalvaniseerd.


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 49 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling

LaroPrik.nl is onderdeel van Land Rover Forum en Land Rover Prikbord.

Land Rover Forum, de grootste en gezelligste verzameling Nederlandstalige Land Rover berichten.