Land Rover Prikbord

Het meest uitgebreide Land Rover forum en prikbord, hier vind u de meeste Land Rover berichten. Oa over de Series, Defender, Discovery en Range Rover.
Het is nu zo 28 apr 2024, 08:13

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo 16 maart 2014, 12:10 
Goedemorgen,

het lijkt er op dat de brandstof drukregelaar van de Defender TD5 diesel lekt. Kan er van alles over vinden, echter zeer weinig over het reviseren ervan.Het prijsverschil maakt het reviseren aantrekkelijk en het is niet echt een lastig klusje (lijkt het). Bosch heeft een drukregelaar, partnr 0280160575, O-ringen en pakkingen ook leverbaar.

Wie heeft ervaring met revisie of beter gaan voor een nieuwe originele brandstof drukregelaar

Gr Gerard


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 16 maart 2014, 12:37 
Zie hier voor een revisieset, geen garantie voor de kwaliteit en ook geen aandelen:

[www.ebay.nl]


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 16 maart 2014, 13:13 
Reviseren in een eitje. Heb ook zo'n setje van ebay in de mijne zitten. Kwam toen uit Tsjechiƫ geloof ik. Zit er zo in en scheelt een bom duiten. Zit er al weer bijna twee jaar in en nog steeds goed.

Groeten Jan


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 18 maart 2014, 04:12 
Ik heb een 4 tal met verschillende setjes gereviseerd, uit eindelijk ook weer onder garantie alsnog een OEM compleete regelaar gemonteerd.

Het is een leuk lapmiddeltje, maar ik heb er 4 keer slechte ervaring ermee, ( goed koop is ook hier weer goedkoop )en ga er ook geen meer reviseren, tijd kost ook geld.

wat is nou 180 euro op 6-10 jaar.

Ik ga zelf als die van een van Mijn Td5's het weer begeeft kijken voor een druk regelaar die in de rally en recerij wordt gebruikt, en deze dan extern monteren, extern te monteren en instelbaar, een adaptor of blindplaat met twee slangaansluitingen voor de kop is ook zo gemaakt, of zelfs een busje draaien voor op de plek van de huidige veerhuis en membraam.

Groetjes, Andrew

'99 Discovery 2 Td5 ( SOLD )
'81 Range Rover Classic 2 Deurs Td5 ( To be continued )


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 01 feb 2015, 16:45 
Beste Gerard, Bij uw verhaal over de brandstofdrukregelaar, heeft u het over een Bosch drukregelaar, en over pakkingen en O-ringen die los leverbaar zijn. Kunt u mij zeggen waar deze O-ringen te halen zijn? Heb namelijk gezien dat Eriks in Alkmaar ze heeft, maar deze gaan daar alleen met grote aantallen tegelijk. Meestal zijn de O-ringen van de drukregelaar, de boosdoener van de diesellekkage. Zou dus met nieuwe O-ringen voordelig opgelost kunnen worden.

Ik zie uw reactie graag tegemoet.

Mvrgr.,
Nico van Gaalen


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 132 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling

LaroPrik.nl is onderdeel van Land Rover Forum en Land Rover Prikbord.

Land Rover Forum, de grootste en gezelligste verzameling Nederlandstalige Land Rover berichten.