Quote
Gepost door: Scratch ()
Datum: 05 oktober 2011 17:54
Kan het er iets me te maken hebben dat de velgen van een 88 5j zijn, van een 109/110 5,5j en een 130 6,5j !?
Nope.. Het gaat echt om wat er op dat plaatje hierboven staat.
Ik doe wel eens iets slims
. De wielbasis van een 80Series LC is idd ergens om en nabij de 108" meen ik, ik zit op ergens om en nabij de 109" dus klopt aardig.
Zelfs bij mijn aftermarket hi-steer knuckles en stuurarmen is er rekening gehouden met Ackerman hoek (voor een gemiddelde wielbasis voor die rockcrawlers), tenminste, als jede spoorstang op de achterste 2 gaten doet. De voorste is voor de stuurstang of voor de full-hydroen 0 Ackerman voor zo veel mogelijk stuuruitslag.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- Toy-Rover, '65 Series IIa 112" 4deurs softtop
3B 3.4 diesel, H41 4bak, HDJ80 assen, dual E-locked, SOA, 48" voorveren, 5125series 14" Bilsteins rondom, 4:1 Orion tussenbak, 63" chevy achterveren, custom tank, Mitsu TD04L-13T turbo, Saab intercooler, Hellfire Fabworks High-steer, rolbeugel, Crow 4point harnesses. Alu radiator, 2x 24V Spal fans, OBA...En nog wat klein spul....
Rijdend en al! nu nog geluidsisolatie om het zaakje wat stiller te krijgen..