Land Rover Prikbord

Het meest uitgebreide Land Rover forum en prikbord, hier vind u de meeste Land Rover berichten. Oa over de Series, Defender, Discovery en Range Rover.
Het is nu za 27 apr 2024, 17:44

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Snelle vrouwen gezocht
BerichtGeplaatst: wo 21 mei 2003, 13:16 
Hallo dames,

Ik ben op zoek naar snelle vrouwen die willen deelnemen aan twee wedstrijden autocross in een Fiat UNO. De auto is volledig geprepareerd en voorzien van alle veiligheidseisen en voorschriften. De twee wedstrijden worden verreden in Alteveer - provincie Groningen - regio Noord Oost Groningen. De manches (twee of drie per wedstrijd) worden op een zogenaamde ovale baan gereden op een - niet in gebruik zijnde - ijsbaan. De wedstrijden worden verreden op zondag 06 juli en zondag 31 augustus 2003 en heeft voor deze wedstrijden dus een speciale "Damesklasse". Aangezien mijn vriendin ca. 5 maand zwanger is (en ook niet zo heel erg happig is om te rijden geloof ik?) is er dus een plaatsje vrij. Er zijn wel een aantal voorwaarden waarvan het rijbewijs er eentje van is. Je moet zelf een (race)overall meenemen evenals een helm, handschoenen en deugdelijk schoeisel (wat je zelf het prettigst vind). Een ander probleempje is het volgende: De auto is voorzien van een racekuip die niet errug groot is (als je vroeger in het zwarte Jamex racekuipje van Ruud onze voorzitter hebt gezeten en het paste, dan is er dus geen probleem), is een klein beetje naar voren en achteren te verschuiven maar heeft kruislings een vierpuntsgordel die NIET verstelbaar is! (heeeeeeel klein beetje dan?). De Fiat UNO wordt ook door mijzelf gebruikt in de reguliere klasse dus veel tijd om het e.e.a. aan te passen tussen de verschillende manches is er niet! Vandaar dat het mij ook zeer verstandig lijkt om te kijken of je past! Helaas voor jou zijn er ook kosten aan gebonden, zoals ik het nu kan beoordelen zijn de totale kosten ongeveer ? 150,00 voor twee wedstrijden, inclusief startgelden, benzine, onderhoud en dergelijke, echter exclusief alle versnaperingen (logisch of niet?). ?). Het leuke ervan is dat je misschien een sponsor kunt meenemen die dit voor je bekostigd, die heeft dan de gelegenheid om twee stickers te plaatsen op de auto met een LxH van ca. 70 x 25 centimeter (stickers dienen één week voor aanvang te worden aangeleverd). Lijkt je dit gaaf, geef je dan op voor 01 juni 2003 via e-mail. Schrijf daarin welke ervaringen je hebt (of juist niet) hoe lang je je rijbewijs hebt en waarom je graag mee wilt doen. Ik kan me goed voorstellen dat er nog een hoop vragen zijn, dus als je nog iets wilt weten doe het dan per e-mail of per telefoon.

TOT SNEL! GROETJES, JC
Tel: 06-54 235 106


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 21 mei 2003, 13:17 
PS, mannen met een rokje worden NIET toegelaten om mee te mogen doen. Natuurlijk mogen ze wel komen aanmoedigen :-)


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 21 mei 2003, 14:16 
Ola Jan Cor!!

Je bent me net voor met je bericht dat er geen mannen in rokjes mogen deelnemen. Ik ben het hier absoluut niet mee eens en zal ook zeker nog van me laten horen! Ben je nou helemaal bedonderd?

Adios Henk (boos)


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 21 mei 2003, 14:32 
Aloha boze Henk,

Ben je boos
Pluk een roos
Zet het op je hoed
Ben je morgen weer zoet *D

Niets voor je vrouw/vriendin?????
Neem je de roos na een voortreffelijke dag weer mee voor haar.
Eind goed al goed grinning smiley

Groetjes, JC


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 22 mei 2003, 00:37 
Hé Jan Cor,

Lijkt me wel leuk!

Ik stuur je wel even een mailtje.

Groet Sue en Leopold


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 22 mei 2003, 01:53 
Heeeel erg goed, laat maar komen die email! grinning smiley

Groetjes, JC


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 121 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling

LaroPrik.nl is onderdeel van Land Rover Forum en Land Rover Prikbord.

Land Rover Forum, de grootste en gezelligste verzameling Nederlandstalige Land Rover berichten.