Land Rover Prikbord

Het meest uitgebreide Land Rover forum en prikbord, hier vind u de meeste Land Rover berichten. Oa over de Series, Defender, Discovery en Range Rover.
Het is nu za 04 mei 2024, 00:55

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 12 mei 2003, 11:42 
Gisteren bleef mijn versnellingspook hangen in de achteruit versnelling. Ik dacht die komt er wel uit, hij bewoog namelijk nog wel wat naar achteren, dus ik trek er aan de pook, heb ik in een keer de pook in mijn handen, help wat nu???

Het is de pook van een Laro 88 Series IIa uit ' 71. De versnellingsbak staat nog steeds in de achteruit.

Anton


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 12 mei 2003, 12:00 
Gewoon weer even vastlassen. (daarvoor hoeft niet een je middentunnel eruit!) of even de pook vervangen voor ander exemplaar uit een sloopbak.... (daarvoor moeten je vloerplaten er wel uit sad smiley

Groetjes Bowy

ps dit gebeurt meer....


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 12 mei 2003, 12:08 
Bowy,

Ik dacht ook al aan vastlassen, maar dan zit ik nog met het probleem dat de versnellingsbak vast zit in de achteruit...

Grtz,

Anton


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 12 mei 2003, 12:20 
Vaak met een beetje heen een weer naar links en rechts en dan met beleid eraan trekken schiet hij vaak terug, vaak een kwestie van een beetje versleten scahakelpallen..... Ook dat komt meer voor. Met geweld gaat hij nooi terug met geweld eigenlijk practisch altijd. Kun je ook gewoon mee doorrijden, maar praktisch is anders als hij midden in de binnenstad een keertje komt vast te zitten in de achterruit.

Groetjes Bowy


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 12 mei 2003, 12:30 
Hee Bowy hoe was Ermelo?
Ik zag je in Apeldoorn voorbij komen. Ik zat lekker met mijn vriendin op een terrasje te genieten van een biertje, komt opeens dat gele gevaarte voorbij blazen.
Eigenlijk wel grappig we hebben elkaar nog nooit in levende lijve ontmoet maar toch zei mijn vriendin "hee daar heb je Bowy" ze zwaaide ook nog naar je. Vond ik toch wel een beetje verdacht worden..............

Steven


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 12 mei 2003, 12:40 
Hee Steven , jouw vriendin is toch Danielle die schone van 29 jaar jong! winking smiley

Ik heb je geloof ik niet zien zwaaien, maar kan ook zijn van wel>.... er wordt vaker gezwaaid naar die auto van me vooral als ie heel ranzig is? ik snap er niets van.... grinning smileygrinning smiley

Hoop dat je volgende keer ook van de partij bent dan kunnen we elkaar eens life ontmoeten lijkt me aardig dat ik de vriend van Danielle ook leer kennen! winking smiley Misschien op de dag die in de toekomst in Groningen gereden gaat worden....


Groetjes Bowy

ps was erg leuk in Ermelo e.o. vooral het vennetje bij Radio Kootwijk was lachen om doorheen te rijden en nog eventjes vast te zitten.....


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 12 mei 2003, 12:49 
In Groningen zijn we erbij al moet ik met de F*r*z* komen. Maar hij zal dan wel af zijn ik heb alleen een stroomprobleempje en dan naar de keuring
Gaat Danielle ook mee kunnen jullie lekker bijpraten (hmmmm)

Ik geloof ook niet dat je het zag, je keek een beetje appelig en je probeerde zoveel mogelijk herrie te maken toen je na de verkeersdrempel langs het terras reed.
I


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 12 mei 2003, 12:55 
Bij die spoorweg overgang? kan wel kloppen (op de hei in kootwijk was koppeling belucht waardoor ik niet meer kon koppelen ben dus toen zonder koppeling naar de ouder van karin (vriendin van jorrit) gereden en hem daar ontlucht....) Wel grappig dat schakelen zonder koppeling, vooral de stoplichten zijn pittig.... sad smiley

Ik zal volgende keer terug zwaaien grinning smileygrinning smileygrinning smiley

Spreek je!

Groetjes Bowy


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 12 mei 2003, 12:59 
Haha hoe krijg je het toch weer voor elkaar grinning smiley

Groet,
martijn
[landrover.mine.nu]


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 12 mei 2003, 13:05 
nee niet bij de spoorweg overgang maar toen je Apeldoorn uitkwam richting Vaassen .

Heb je al een richtdatum voor Groningen ?
Ik moet denk ik nog een week sleutelen en dan de keuring nog regelen dus ik verwacht dat hij over anderhalve week wel de weg op mag, dit dacht ik 2 weken geleden ook al. Ik blijf een ras optimist.


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 12 mei 2003, 13:07 
Aha, dan was het geoon mijn open uitlaat systeem.... hihi

Nog geen richtdatum, moet nog even overleggen hier. maar binnenkort daar meer over!

Groetjes Bowy


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 12 mei 2003, 15:09 
Ik heb dus al voordat de pook afbrak, van alles gedaan om 'm weer vrij te krijgen maar geen succes... kan niemand mij vertellen waarom de bak vast zit? of misschien een leuk idee heeft waarom?


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 12 mei 2003, 19:20 
anton ik heb nog een goede 110 voor je staan daar breek de pook niet zomaar van af er zit ook een normalen achteruit op groetjes dirk ps hij krijgt morgen zijn apk ik moest nog wat vervangen een kruisje en wat rubbers en twee lampjes


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 12 mei 2003, 20:42 
Dirk, er zijn tegenwoordig twee antonnen,

Ik ga tegenwoordig als Anton M door het leven.

Groetjes Anton M


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 13 mei 2003, 22:12 
Wie is nu wie? Het wordt verwarrend.

Groet, Jan F.


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 14 mei 2003, 01:10 
Anton M(etselaar) , was vroeger Anton totdat er nog een anton kwam. Die zich ook melde als anton. Jorrit vond dit verwarrend worden, omdat de een een auto kocht en een ander een auto verkocht. Jorrit bestempelde dit als een probleem. Welke dat tot die tijdtnatuurlijk niet was. Toen kwam er ook nog een eric bij, en er was al een Eric, op verzoek Van Jorrit heb ik besloten om maar een M achter mijn naam te doen, Anton twee had natuurlijk ook een tweetje achter zijn naam kunnen doen, maar zou jij op de tweede plaats willen staan,
Trouwens heb jij geen problemen met andere Jannen?

Hopende je voldoene geinformeerd te hebben.

Anton M

Ik heb ook nog enige alternatieven.
Anton (Blauwe ninty)
Anton Metselaar
Anton Foxhunters
Foxhunters (Van mijn E-mail adres)
Anton RumbleRover (zo heet de ninty)
RumleRover (Anton)


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 14 mei 2003, 09:33 
Zal Anton(starter topic) wel even op de hoogte stellen.
Hij komt hier niet zo heel vaak en heeft het dus niet door.

Groet,
Martijn
[landrover.mine.nu]


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 14 mei 2003, 11:51 
Belg??


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Google [Bot] en 35 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling

LaroPrik.nl is onderdeel van Land Rover Forum en Land Rover Prikbord.

Land Rover Forum, de grootste en gezelligste verzameling Nederlandstalige Land Rover berichten.