Land Rover Prikbord

Het meest uitgebreide Land Rover forum en prikbord, hier vind u de meeste Land Rover berichten. Oa over de Series, Defender, Discovery en Range Rover.
Het is nu za 27 apr 2024, 11:51

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: wie wat waar
BerichtGeplaatst: za 10 mei 2003, 10:00 
Hoi allemaal,

Wie hebben er zin om morgen waar te gaan rijden, in de regio midden nederland, er waren ideeen om in Ermelo of Havelte te gaan rijden, maar er kwamer weinig reactie op kunnen we nog mensen overhalen.

Groetjes Jorrit, LR 110" 2,5 D RHD hardtop "Annabel"
[members.home.nl]

PS Okee Aad K. we zullen je een keer ontzien.


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: wie wat waar
BerichtGeplaatst: za 10 mei 2003, 10:41 
IKIKIKIKIKIKIKIK!!!!!!!!!
WAARGAANWEHEENWAARGAANWEHEENWAARGAANWEHEEN?????
LEKKERINHETTERREINSPELENLEKKERINHETTERREINSPELENLEKKERINHETTERREINSPELEN!!!!!


Sue en Leopold

P.S. ben hyperenthousiast, sorry...:+


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: wie wat waar
BerichtGeplaatst: za 10 mei 2003, 10:45 
Waar is dat terrein in Ermelo?

Ik weet nog niet of het me lukt om te komen maar als ik dan wel kom moet ik wel weten waar het is........


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: wie wat waar
BerichtGeplaatst: za 10 mei 2003, 10:48 
Het is jammer dat Sue nooit zo enthousiast is. Jammer.

hi hi


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: wie wat waar
BerichtGeplaatst: za 10 mei 2003, 11:07 
Hoi Jorrit,

Wij hebben wel zin om in Ermelo te gaan rijden.
In een eerdere posting stelde Bowy voor om, om 10 uur bij Ermelo CS te verzamelen. Dit lijkt me een goed plan, het station kan iedereen wel vinden.

Ik weet niet waar we daar kunnen rijden maar ik begreep op de BBQ dat jij daar wel wat weet te vinden.

Groetjes Martin, LR 88" S2a 2.25 B "Pumba"


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: wie wat waar
BerichtGeplaatst: za 10 mei 2003, 11:22 
Ik krijg nu al op m`n kop dat ik al weer te veel doe.

Aad Koene, LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: wie wat waar
BerichtGeplaatst: za 10 mei 2003, 11:44 
Omdat ik niet weet hoe laat ik kan zou ik willen wetern waar het terrein licht.
Kan iemand dat uitleggen?


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: wie wat waar
BerichtGeplaatst: za 10 mei 2003, 12:00 

Goedemorgen Allemaal,

Ik lees al een tijdje mee op het Landroverprikbord, en wil a.s. zondag graag meedoen.

Ben nu na lang zoeken sinds 3 weken in het bezit van een Defender 110.
Okay, ze lekt olie, het regent binnen net zo hard als buiten en het is lastig parkeren in het centrum, en mijn vriendin is niet zo enthausiast.

Maar ik vind het GEWELDIG !!

De Defender is nu nog een beetje kaal, maar het vakantiegeld komt deze maand weer, dus............

Ik hoop jullie morgen om 10.00 oop Ermelo CS te zien.
Als er wat veranderd, dan lees ik het wel.

Groetjes, Marco & Linda.


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: wie wat waar
BerichtGeplaatst: za 10 mei 2003, 15:00 

K zal er zijn, 10.00 uur CS Ermelo.

Tot morgen,

Greetz, Maarten


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: wie wat waar
BerichtGeplaatst: za 10 mei 2003, 15:21 
Aha word gezellig morgen!!

Heb net mijn moeder trouwens diep ongelukkig gemaakt dat ik niet gezellig langskwam.... sad smiley

Maarre morgen SERIOUS IIA even uitlaten is ook belangrijk winking smiley

Moet ook nog even een bijrijder opsnorren........(ik snap er niets van niemand kan sad smiley )

Uh zie jullie morgen!

Groetjes BOWy

ps Jorrit neem je je weet wel wie mee? :+

pps sorry ben in een hele enthoussiaste bui net als SUE!!! grinning smiley


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Afgesloten????!
BerichtGeplaatst: za 10 mei 2003, 16:41 

Ik zocht net op www.terreinrijden.nl naar een eventueel adres toen ik volgens de laatste update (8-4-03) las dat het terrein zou zijn afgesloten d.m.v bomen en gevlakt!!!!!!?

Zou erg jammer zijn, want ik heb er zin in!!

Wat zijn de suggesties?? Gewoon proberen, is altijd gezellig natuurlijk!

Greetz, Maarten


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Afgesloten????!
BerichtGeplaatst: za 10 mei 2003, 18:35 
Beste mensen,

Zelf woon ik ongeveer 1 km van het oefenterrein in Ermelo af. Het gebied is vrij toegankelijk op wegen en paden en omdat 4x4's nog wel eens van de paden afgaan krijgen ze een bon, ook worden de watergaten door de 4x4's gebruikt om met de auto te spelen, de gemeente ermelo vind dit niet zo heel leuk. Daarom gooien ze over die watergaten bomen en proberen ze deze af te sluiten. Maar daar achter is nog een stukje bos waar je nog wel heel redelijk kunt rijden. Zonder echte moeilijke hindernissen maar toch wel leuk voor b.v. de zondagmiddag. Volgens mij mag je hier wel gewoon komen anders hadden ze dat allang afgesloten met bomen. Ik denk trouwens dat ze binnenkort wel alles afsluiten want men is daar in de buurt een schaapskooi aan het bouwen (ook wel leuk om even langs te rijden trouwens) maar als deze in werking gaat weet ik niet of schapen en auto's nog wel samen op 1 hei kunnen leven. Dus als je hier nog een keer wilt rijden moet je denk ik snel wezen want de kooi is bijna af en ik denk dat het dan verboden terrein voor de auto's word.

Nog iets, jullie spreken af bij het CS in ermelo zag ik, dit lijkt mij zeker voor mensen die vanaf de a28 en a1 afkomen niet erg makkelijk. Het station ligt namelijk aan de andere kant van het dorp en is niet echt makkelijk te komen, zeker niet als je van de snelweg afkomt. Wat ik zou doen is afspreken bij de eettent "de houtsnip" deze ligt aan de N302 dit is de weg van harderwijk naar Apeldoorn. Ook ligt deze tegen het oefenterrein aan. Vanaf de a1 rij je er zo op en ook vanaf de a28 kan je er zo oprijden. Veel makkelijker dan het CS in Ermelo. En er is voldoende ruimte om met een groot aantal auto's te verzamelen.

De houtsnip is vrij makkelijk te vinden.
Vanaf de a1; afslag harderwijk nemen de N302. deze oprijden en als maar rechtdoor blijven rijden. na 3 rotondes rechtdoor te zijn gegaan krijg je op een gegeven moment links van je een heideterrein. Hier blijf je ook gewoon rechtdoor rijden en na een paar kilometer gaat de hei links van je over in bos. Nu opletten want dan staat er ook links van de weg de eettent de houtsnip. Heel simpel.

Vanaf de a28; hier de afslag harderwijk/ lelystad nemen, ook hier weer de N302 op richting Apeldoorn. als je op de n302 zit deze gewoon blijven volgen die bij de verkeerslichten links af gaat. ook hier als maar rechtdoor. dan krijg je een afslag rechts die naar ermelo gaat. deze rij je NIET in maar voorbij, ga je door een flauwe bocht en na die bocht zit rechts de houtsnip. Ook heel simpel

Als jullie van de houtsnip naar het oefenterrein willen zijn er meerdere wegen om er te komen (net zoals naar rome) maar ik zal er 1 geven. je rijd van de houtsnip weg en gaat rechts weer de n302 richting Apeldoorn op. dan na 2 kilometer kan je rechts een zandweg in. Die moet je hebben. als je die ingaat zit je op de Ermeloze heide.

suc6 ermee

Rene (die er morgen heel misschien bij is)


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: wie wat waar
BerichtGeplaatst: za 10 mei 2003, 19:21 
Ik moet naar Parijs voor een aantal dagen... en dan zou ik nog niet kunnen want mijn laro ligt uitmekaar... en ik ga niet rijden voor alle wielen zijn gecontroleerd op lekkage enzo en voordat ik 4 nieuwe banden heb. Dat zou op zijn vroegst pas volgend wekend kunnen.

Dus helaas :-( ik zou best wel weer eens willen rijden.

Groet,
Martin

Military Land Rover half-ton SIII diesel FFR 1977
[people.zeelandnet.nl]


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: wie wat waar
BerichtGeplaatst: za 10 mei 2003, 23:04 
Okee laten we het advies van Rene opvolgen en om 10:00 bij de eettent afspreken. Als er nog vragen zijn of iemand kan het niet vinden kan je mij rustig bellen mijn nr. is 0628782090

Groetjes Jorrit, LR 110" 2,5 D RHD hardtop "Annabel"
[members.home.nl]


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: wie wat waar
BerichtGeplaatst: zo 11 mei 2003, 01:06 
Om het nog makkelijker te maken. De eettent de houtsnip zit aan de N302 hectometerpaal 114,6.

De afslag naar de hei zit bij hectometerpaal 117,0

Kan niet missen en veel plezier


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 11 mei 2003, 01:15 
Ik ben er morgen bij!!!

Vanmiddag stond ik stil midden in het ventrum van groningen, met een lege accu.... sad smiley

Blijkt na een tijdje vloeken tieren doormeten zoeken etc, mijn dynamo stuk te zijnsad smiley dit kwam door eenloszittend draadje (het stuurdraadje) Dus nog even een nieuwe dynamo opgesnord (inmiddels 2100 uur) en gauw naar mijn loods gereden en hem nog even gemonteerd, meteen even naar het koelsysteem gekeken het werd nog steeds een beetje warm. hoop dat dat nu ook verholpen is!

Kom nu net thuis ga gauw mijn bedje in moet morgen toch echt rond 700 weg als ik om 10.00 in ermelo wil zijn.....

Groetjes Bowy

ps ik heb nog geen bijrijder dus als er iemand in de buurt woont zonder rijdende landrover is hij van harte welkom!! (moet je wel sleeplinten vastmaken, serious losduwen, lierkabels oprollen, scheppen en andere fijna actieve bezigheden!)

bel nog even als je het leuk lijkt! 06-1943876


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: wie wat waar
BerichtGeplaatst: zo 11 mei 2003, 01:58 
Top!

10 uur geen CS maar Houtsnip, no problemo.

Tot morgen, zal gezellig zijn.

Gr
Erik S


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: wie wat waar
BerichtGeplaatst: zo 11 mei 2003, 05:24 
Helaas was het gezellig vanavond en ben ik nu pas thuis.
Ik wil morgen ook wel een stukje rijden maar 10:00 uur in ermelo red ik niet dus ik kom wat later.
Op welk kanaal van "het bakkie" kan ik iemand bereiken ?
Wellicht tot zo,
Geerten


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: wie wat waar
BerichtGeplaatst: zo 11 mei 2003, 06:38 
Volgens mij zij ze allemaal naar bed Geerten !.

Ze moeten ook zo vroeg opstaan natuurlijk.

Groetjes,

Arie
SIII 88 enderest


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: wie wat waar
BerichtGeplaatst: zo 11 mei 2003, 10:01 
Uh, Bakkie heeft problemen, moet even via het anderenmobile netwerk. 0628782090

Groetjes Jorrit, LR 110" 2,5 D RHD hardtop "Annabel"
[members.home.nl]


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 131 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling

LaroPrik.nl is onderdeel van Land Rover Forum en Land Rover Prikbord.

Land Rover Forum, de grootste en gezelligste verzameling Nederlandstalige Land Rover berichten.