Land Rover Prikbord

Het meest uitgebreide Land Rover forum en prikbord, hier vind u de meeste Land Rover berichten. Oa over de Series, Defender, Discovery en Range Rover.
Het is nu vr 29 maart 2024, 08:40

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 26 jan 2022, 00:15 
Offline

Geregistreerd: di 07 mei 2019, 17:22
Berichten: 419
Sprak net een kennis(Philip) van me tijdens het hond uitlaten die 300 meter bij mij vandaan zijn jas ophangt(er dus leuk woont en het licht aan doed).

Hij(eerste eigenaar) denkt erover om zijn antaciet grijze Defender van 2016 te verkopen. Is er eentje van de laatste 300 die zijn gebouwd. kilometerstand 20000 km. Word maar heel af en toe gebruikt.
Heeft waarschijnlijk nog geen terrein gezien en er zit geen krasje op.
Nieuw op geel kenteken aangeschaft. Hij staat nu zakelijk op grijs kenteken. Maar alle onderdelen om terug te bouwen zijn erbij.

Let op, het is een hogere prijsklasse, Prins Alblasserdam(locale Land Rover vakgarage) wil meer geven als de nieuwe aanschafprijs destijds.

Voor mij dus niet haalbaar. groet Nico


Meld dit bericht
Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 31 jan 2022, 13:20 
Offline

Geregistreerd: zo 07 sep 2014, 10:52
Berichten: 1851
nico1970 schreef:
Hij(eerste eigenaar) denkt erover om zijn antaciet grijze Defender van 2016 te verkopen. Is er eentje van de laatste 300 die zijn gebouwd. kilometerstand 20000 km. Word maar heel af en toe gebruikt.
Heeft waarschijnlijk nog geen terrein gezien en er zit geen krasje op.
Nieuw op geel kenteken aangeschaft. Hij staat nu zakelijk op grijs kenteken. Maar alle onderdelen om terug te bouwen zijn erbij.

Let op, het is een hogere prijsklasse, Prins Alblasserdam (locale Land Rover vakgarage) wil meer geven als de nieuwe aanschafprijs destijds.

Hmm ... als ze meer dan de nieuwe, gele, aanschafprijs, willen bieden dan lijkt het mij dat Prins denkt een gouden koets te kopen.
Ik neem aan dat Prins niet - zoals Prins "Bril" Bernhard - denkt van speculatie beter te worden, met andere woorden: ze zullen de investering ook weer vlot, en met een leuke winst, te gelde willen maken.

Als ik kijk naar de prijzen van een wat oudere "Puma" dan is het wel zo dat ze de kale prijs (dus zonder de BPM en BTW) benaderen ... dus als zoiets bedoeld wordt met meer dan de nieuwe aanschafprijs dan kan ik het wel volgen.

't Is overigens helemaal niet leuk, die hoge prijzen. Je "moet" alleen maar extra zuinig op je bezit zijn, goed verzekeren is dus ook verstandig, en je krijgt er niks voor terug (behalve als je 'm inruilt voor een Dacia).


Meld dit bericht
Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 31 jan 2022, 16:26 
Offline

Geregistreerd: zo 05 jul 2020, 15:23
Berichten: 170
Marc, je zou eens bij Prins op zijn site kunnen kijken, dan weet je wat ze onder hogere prijsklasse verstaan.
Overigens ben ik ook niet blij met die hoge prijzen, ik heb er niks aan, want ik verkoop hem toch niet. Verder worden ze hierdoor alleen maar jatgevoeliger.
Maar ja, het is maar net wat de gek er voor geeft...


Meld dit bericht
Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 07 feb 2022, 00:00 
Offline

Geregistreerd: di 07 mei 2019, 17:22
Berichten: 419
Idd ook eens op de site gekeken.

Wat een geld. pffffff. Natuurlijk houd ik met hart en ziel van Landrover. Maar het word nu wel erg over het paard getild.

Weet te goed hoe de kwaliteitsverhouding ten aanzien van de prijs nu eenmaal is.

Nou, Prins zou hem echt niet aan willen kopen voor een eigen museum hoor, de kachel zal daar ook moeten branden.

Het is allemaal bling bling daar in de showroom.

Van de week de betreffende auto nog eens goed van dichtbij bekeken. Hij is idd nog onberispelijk. Met deze prijzen een angstig bezit met idd een hoge diefstal premie denk ik.

Vind ik hem van binnen zo aangekleed, met ie dikke lederen stoelen ,zonder ventilatie kleppen en alle plastic poespas aan de buitenkant nog echt mooi? Nee! Doe mij maar gewoon een bekraste gebutste oude series waar de taaie levensvreugde en zorgen vanaf stralen.

Albert, je werkt met je pick up. Het is gewooon een leuk stuk gereedschap. Ik begrijp jou goed dat je idd met waardesteiging allemaal niets opschiet. Dat heb ik met de OZB van het huis ook.


Meld dit bericht
Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 26 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling

LaroPrik.nl is onderdeel van Land Rover Forum en Land Rover Prikbord.

Land Rover Forum, de grootste en gezelligste verzameling Nederlandstalige Land Rover berichten.