Land Rover Prikbord

Het meest uitgebreide Land Rover forum en prikbord, hier vind u de meeste Land Rover berichten. Oa over de Series, Defender, Discovery en Range Rover.
Het is nu zo 12 mei 2024, 05:23

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een reactie
Gebruikersnaam:
Onderwerp:
Bericht inhoud:
Schrijf hier je bericht. Het mag maximaal 60000 tekens bevatten. 

Smilies
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Lettergrootte:
Tekstkleur
Opties:
BBCode staat AAN
[img] staat AAN
[flash] staat UIT
[url] staat AAN
Smilies staan AAN
Schakel BBCode uit
Smilies uitschakelen
URL’s niet automatisch omzetten
Vraag
Hoeveel cilinders heeft een TDV6? (getal uitschrijven):
Deze vraag is bedoeld om automatische registraties te voorkomen.
   

Voorafgaande berichten - veel zwarte rook
Auteur Bericht
  Berichttitel:  Re: veel zwarte rook  Antwoord met een citaat
eeh,..stelschroef...die zit aan de zijkant van de pomp (motorblokzijde)? Kan er even geen plaatje van vinden hier.

Edit:
Overigens, de motor is een 2,5 NA
Bericht Geplaatst: di 02 jun 2015, 12:16
  Berichttitel:  Re: veel zwarte rook  Antwoord met een citaat
Het klinkt inderdaad als een teveel aan brandstof, als hij te weinig lucht zou krijgen zou hoog in toeren (ook) een probleem moeten geven. Ik zou zeggen loshalen, stelschroef helemaal dicht en kijken wat hij doet. Dan een keer helemaal open en kijken wat er dan gebeurd. Misschien is je stelschroef dol?
Bericht Geplaatst: di 02 jun 2015, 12:10
  Berichttitel:  veel zwarte rook  Antwoord met een citaat
Hallo lui,
andere prikbord doet niet wat het zou moeten, dus hier nog maar een keer.
Ik zit hier met een 88" met nogal veel zwarte rook, oftewel onverbrande diesel. Een poos terug zijn er wat jongens van Go For Africa mee bezig geweest maar die kwamen er niet verder mee, dus werd het ding weer aan de kant gezet. Ben er nu zelf aan begonnen en verdomd, hij doet het weer. Echter met enorm veel zwarte rook. Normaal zou je als je de pomp met de klok meedraait minder zwarte rook moeten krijgen. Maar of ik de pomp nou linksom of rechtsom draai, de zwarte rook blijft. Vooral bij het starten. Eenmaal goed op toeren tijdens het rijden gaat het beter. Maar bij een bocht terugschakelen naar 2 en dan weer verder rijden is een probleem. Het ding staat gewoon te verzuipen. Ik vermoed dat de pomp niet goed is teruggezet. Maar voordat ik de boel weer openmaak om goed op tijd te zetten zou ik graag een bevestiging willen.
Iemand een idee?
Bericht Geplaatst: di 02 jun 2015, 11:10

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling

LaroPrik.nl is onderdeel van Land Rover Forum en Land Rover Prikbord.

Land Rover Forum, de grootste en gezelligste verzameling Nederlandstalige Land Rover berichten.