daar zat ik ook al aan te denken. anders waar ik ook nog aan zit te denken is dat de vlotters zelf niet meer helemaal zuiver zijn. als je de weerstand van de vlotter meet, zie je dan over het hele bereik de weerstand wisselen?
zeker die ene die pas vanaf 3/4 gaat meten, zou ik bijna zeggen dat je vlotter of niet helemaal naar boven gaat, of dat het laatste stukje van je potmeter geen extra weerstand meer geeft.
mocht het niet de bedrading zijn of dat, dan zou ik toch je low fuel monitor gaan verdenken. overigens doet dat ding meer geloof ik omdat hij de spanning naar 10V zet dacht ik. of zit ik nu in de wat met dat andere ding? ik heb namelijk zelf alleen die low fuel monitor omdat ik 24V heb.
daar zat ik ook al aan te denken. anders waar ik ook nog aan zit te denken is dat de vlotters zelf niet meer helemaal zuiver zijn. als je de weerstand van de vlotter meet, zie je dan over het hele bereik de weerstand wisselen?
zeker die ene die pas vanaf 3/4 gaat meten, zou ik bijna zeggen dat je vlotter of niet helemaal naar boven gaat, of dat het laatste stukje van je potmeter geen extra weerstand meer geeft.
mocht het niet de bedrading zijn of dat, dan zou ik toch je low fuel monitor gaan verdenken. overigens doet dat ding meer geloof ik omdat hij de spanning naar 10V zet dacht ik. of zit ik nu in de wat met dat andere ding? ik heb namelijk zelf alleen die low fuel monitor omdat ik 24V heb.
|