Ik ben bezig om de versnellingsbak te verwijderen i.v.m. lekke kering tussen motorblok en versnellingsbak.
Wil preventief gelijk koppeling vervangen en drukgroep.
De boel ligt toch open nu.
Zag bij Paddock zowel normale clutch als heavy duty staan.
Zou dit alleen nuttig zijn als je regelmatig een flinke aanhanger trekt of zouden er nog andere voordelen zijn?
Iemand hier toevallig ervaring mee?
http://www.paddockspares.com/parts-and-accessories/land-rover-defender/clutch/land-rover-defender-clutch-all-4cyl-diesel-except-130-300tdi.htmlHet gaat om een Ninety uit 1985 2,5D NA.
Groet Laurens
Ik ben bezig om de versnellingsbak te verwijderen i.v.m. lekke kering tussen motorblok en versnellingsbak.
Wil preventief gelijk koppeling vervangen en drukgroep.
De boel ligt toch open nu.
Zag bij Paddock zowel normale clutch als heavy duty staan.
Zou dit alleen nuttig zijn als je regelmatig een flinke aanhanger trekt of zouden er nog andere voordelen zijn?
Iemand hier toevallig ervaring mee?
[url]http://www.paddockspares.com/parts-and-accessories/land-rover-defender/clutch/land-rover-defender-clutch-all-4cyl-diesel-except-130-300tdi.html[/url]
Het gaat om een Ninety uit 1985 2,5D NA.
Groet Laurens