Heb 't zelfde met n SII 88": nieuwe trommels en schoenen. Kijk eens naar het slijtbeeld op de remschoenen. 'pakken ze eigenlijk alleen helemaal bovenaan? Bij mij maakten ze maar over enkele centimeters echt contact: vertraging naarvanant Je moet sowieso aan de bovenkant ze over div. centimeters wat afvijlen.
Daarnaast heb ik de indruk dat de serie voeringen die nu in de handel ligt niet helemaal goed is: het onderste scharnierpunt zit iets te hoog. Dus probeer de remankerplaat wat naar beneden te tikken of vijl de onderste halve maantje in de schoen aan de bovenkant wat uit, Dan zakt de remschoen ook iets en ligt hij beter aan. 'n 1/2 mm kan al wonderen doen en de remschoen kan toch niet weg van dat schanierpunt
Uiteindelijk gaat de auto ook met die nieuwe schoenen goed remmen, maar dan moeten ze eerst een fors stuk versleten zijn.
Heb 't zelfde met n SII 88": nieuwe trommels en schoenen. Kijk eens naar het slijtbeeld op de remschoenen. 'pakken ze eigenlijk alleen helemaal bovenaan? Bij mij maakten ze maar over enkele centimeters echt contact: vertraging naarvanant Je moet sowieso aan de bovenkant ze over div. centimeters wat afvijlen.
Daarnaast heb ik de indruk dat de serie voeringen die nu in de handel ligt niet helemaal goed is: het onderste scharnierpunt zit iets te hoog. Dus probeer de remankerplaat wat naar beneden te tikken of vijl de onderste halve maantje in de schoen aan de bovenkant wat uit, Dan zakt de remschoen ook iets en ligt hij beter aan. 'n 1/2 mm kan al wonderen doen en de remschoen kan toch niet weg van dat schanierpunt
Uiteindelijk gaat de auto ook met die nieuwe schoenen goed remmen, maar dan moeten ze eerst een fors stuk versleten zijn.
|